Nya sätt att följa KoF – bli lite modern

Modernismens anda har, som jag hoppas alla noterat, inte infekterat Kyrka och Folk till den grad att vi sätter våra egna förnuft över Skriften. Det behöver ju dock inte hindra oss från att vara lite moderna.
Skriven av: Jakob Birgersson
Publicerad: 4 september, 2020

Här kommer några rejält moderna uppdateringar. Två nya sätt att hålla sig uppdaterad om vårt innehåll, samt möjlighet till samtal och diskussion.

Följ oss på Telegram

Vi har en grupp på Telegram. Telegram, för den som inte vet, är en meddelande-app, som finns för smartphones och datorer. Den är utom räckhåll för Facebooks, Googles och Apples ständigt lyssnade öron och snokande näsor.

Välkommen att ansluta till Kyrka och Folks gruppchat. Innehåll relaterat till tidningens artiklar kommer att diskuteras, och dessutom kommer en notis i chatten varje gång en ny artikel publiceras på hemsidan. Ett perfekt sätt att hålla sig uppdaterad om nytt innehåll.

Kyrka och Folks telegramgrupp

Följ oss på MeWe

Kyrka och Folk har en sida på en av Facebooks konkurrenter, MeWE. Känner du att du vill börja frigöra dig från Facebooks obehagliga spionerande och dess algoritmer, är MeWe ett alternativ. Väljer du det så behöver du alltså inte gå miste om uppdateringar från din favorittidning.

Kyrka och folks sida på MeWe